English for Marketing and Advertising

English for Marketing and Advertising

Učebnice + audio CD (DOPRODEJ - SKLADEM 3 KS)

EAN: 9788072386093

Nakladatel: Fraus

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Počet stran: 80

Rok vydání: 2008

Popis: Řada English for... tvoří nadstavbový segment projektu Angličtina v praxi a volně navazuje na základní učebnice Business English for Beginners a Technical English for Beginners. Je určena nejen úředníkům státní správy a samosprávy, manažerům, zaměstnancům a podnikatelům v jednotlivých oborech výroby a služeb, ale i studentům středních škol a učilišť, které je ke kariéře v daném oboru připravují. Svoje místo najdou jednotlivé komponenty tohoto projektu i v programech podnikového vzdělávání a v jazykových školách a agenturách specializujících se na firemní výuku. Každý titul z řady English for... přináší na 60-80 stránkách výukový materiál pro 20-30 hodin práce a lze jej použít jak samostatně, tak v návaznosti na základní tituly projektu Angličtina v praxi nebo jakýkoli jiný kurs obecné, obchodní nebo technické angličtiny. Výukové celky jsou vybudovány tak, aby systematicky upevňovaly nejen specifickou slovní zásobu, ale rozvíjely s jejím využitím i všechny ostatní komunikační dovednosti. Materiály obsažené v jednotlivých titulech této řady vychází z úrovní B1-B2 SERR.  

Doporučená cena: 289,00 Kč

Sleva: 30%

Cena s DPH: 202,30 CZK
U zboží zvolte Přidat do oblíbených.
Košík je prázdný.
zboží v e-shopu: 29511 e-shop systém banan.cz