Management kvality služeb v cestovním ruchu

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Kniha (ZDARMA k objednávce 1000-1499 Kč)

EAN: 9788024750217

Autor: Ryglová Kateřina, Rašovská Ida

Nakladatel: Grada

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Počet stran: 192

Rok vydání: 2017

Popis: Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.  

Doporučená cena: 0,00 Kč

Sleva: 0%

Cena s DPH: 0,00 CZK
U zboží zvolte Přidat do oblíbených.
Košík je prázdný.
zboží v e-shopu: 29511 e-shop systém banan.cz