Management and Marketing

Management and Marketing

Student\'s Book with Mini-Dictionary (cena 0 Kč pouze při objednávce učebnic v ceně 15 000-29 999 Kč – SKLADEM 1 ks)

EAN: 9781899396801

Nakladatel: Thomson Heinle

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Počet stran: 144

Rok vydání: 1997

Popis: Cvičebnice pro studenty managementu a marketingu na úrovni intermediate a vyšší (B1 a vyšší). Obsahuje 74 lekcí, součástí je i slovníček s 1 000 termíny z oblasti marketingu a managementu. Cvičebnice může být použita k samostatnému studiu i v rámci výuky ve skupinách.  

Doporučená cena: 415,00 Kč

Sleva: 100%

Cena s DPH: 0,00 CZK
U zboží zvolte Přidat do oblíbených.
Košík je prázdný.
zboží v e-shopu: 28687 e-shop systém banan.cz