Marketing Základy marketingu 2

Marketing Základy marketingu 2

Učebnice učitele

EAN: 9788074023613

Autor: Moudrý Marek

Nakladatel: Computer Media

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Počet stran: 112

Rok vydání: 2018

Popis: Učebnice Marketing Základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.  

Doporučená cena: 380,00 Kč

Sleva: 20%

Cena s DPH: 304,00 CZK
U zboží zvolte Přidat do oblíbených.
Košík je prázdný.
zboží v e-shopu: 28466 e-shop systém banan.cz