Nekompletnost zásilky nebo její poškození je nutné oznámit bez zbytečného odkladu (pokud možno do 48 hodin) od převzetí zásilky e-mailem na adresu objednavky@zksklep.cz nebo telefonicky popř. SMS kdykoliv na číslo +420 602 186 735. Pozdější oznámení o nekompletnosti zásilky nebo jejím poškození bohužel nemusí být uznány.
V případě reklamace ať již z důvodu zjištěné vady nebo pro rozpor zboží s objednávkou nebo kupní smlouvou, nás prosím kontaktujte na výše uvedené e-mailové adrese nebo telefonním čísle. Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) zašlete prosím na adresu Jiří Šádek, Na Větrově 1385, Lomnice nad Popelkou 512 51. Doporučujeme vám zboží zaslat jako doporučený dopis nebo Balík do ruky České pošty. Zboží nám, prosím, neposílejte dobírkou. Do balíku přiložte pokud možno kopii daňového dokladu.
V případě reklamací nejčastěji dochází k těmto případům:
1. Bylo Vám zasláno zboží (nebo jeho část), které jste si neobjednali nebo v zásilce byl nižší počet kusů.
Požádáme Vás o vrácení omylem zaslaného zboží a pošleme obratem to správné. Zároveň Vám uhradíme náklady na odeslání vráceného zboží (převodem na účet nebo vložením hotovosti do zásilky se správným zbožím). V případě, že nějaké zboží chybělo, pošleme jej dodatečně co nejdříve na naše náklady.
2. Bylo Vám zasláno zboží (nebo jeho část), ale po převzetí jste zjistitli, že jste objednávku chybně zadali.
Požádáme Vás o vrácení nepotřebného zboží a pošleme obratem správné, pokud je potřeba. Vzhledem k tomu, že chyba byla na straně zákazníka, vzniklé náklady na poštovné nehradíme. Poštovné za odeslání nového zboží si neúčtujeme.
3. Bylo Vám zasláno zboží nebo jeho část, které bylo vadné nebo poškozené nebo chyběla jeho součást.
Požádáme Vás o vrácení tohoto zboží a pošleme obratem nové. Zároveň Vám uhradíme náklady na odeslání vráceného zboží (převodem na účet nebo vložením hotovosti do zásilky se správným zbožím). V případě, že se jedná o poškození nebo vadu, která nevylučuje používání knih, je možné se dohodnout na vyšší slevě. V tomto případě si zákazník knihu ponechá a je mu zaslána nová faktura. Pokud se staně, že v některém titulu chybí audio CD, CD-ROM nebo DVD, také se zpravidla se zákazníkem dohodneme, že si titul ponechá a my mu pošleme pouze chybějící CD/DVD.
U zboží z antikvariátu nebo výprodeje, u kterého je zároveň popsáno jeho poškození a zákazník je nakupuje s vědomím, že se nejedná o zcela nový kus, není možné reklamovat opotřebení nebo poškození, pro které byla poskytnuta sleva.
Vrácení zboží
U všeho zboží zakoupeného v internetovém knihkupectví ZK Sklep můžete bez udání důvodu odstoupit od smlouvy ve lhůtě do 14 dnů od jeho převzetí. Odstoupit od smlouvy je nutné prokazatelným způsobem (písemně, e-mailem). Toto právo Vám umožňuje dle ustanovení § 53 odst. 8 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Pozdější odstoupení od smlouvy již není možné. Zboží je nutné zaslat na adresu ZK Sklep kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd., pokud byl k němu dodán) nejpozději do 10 dnů od odstoupení od smlouvy. Doporučujeme zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou. Zboží nám, prosím, neposílejte dobírkou. Do balíku prosím přiložte kopii daňového dokladu, který jsme Vám poslali se zbožím, a kopii ústřižku od doručovatele. V případě, že bylo zboží již zaplaceno, vám peníze vrátíme do 15 dnů po obdržení vrácené zásilky (nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy) na účet, ze kterého jste původně objednávku uhradili, případně jinou formou dle vzájemné dohody.
Od smlouvy není možné odstoupit v následujících případech:
- počítačový software, audiovizuální nosiče, audionosiče, videonosiče, počítačové a konzolové hry, , pokud zboží není v původním originálním neporušeném balení (zboží bylo rozbalené)
- když to povaha výrobku neumožňuje (download)
V případě poškození zboží, kterého se týká odstoupení od smlouvy, zákazníkem nebo v případě zjevného používání zboží (např. čtení, kopírování) je provozovatel oprávněn požadovat náhradu škody. V případě neoprávněného odstoupení od smlouvy bude zboží pro zákazníka k dispozici pro vyzvednutí na výše uvedené adrese nebo bude toto zboží po dohodě vráceno zákazníkovi na jeho náklady.
Přejeme Vám příjemné a bezproblémové nakupování v našem e-shopu.