Marketing, management pro střední a vyšší hotelové školy

Marketing, management pro střední a vyšší hotelové školy

Učebnice

EAN: 9788073730611

Autor: Kynclová Jaroslava

Nakladatel: Fortuna

Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá

Počet stran: 152

Rok vydání: 2009

Popis: Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera  

Doporučená cena: 179,00 Kč

Sleva: 12%

Cena s DPH: 157,52 CZK
U zboží zvolte Přidat do oblíbených.
Košík je prázdný.
zboží v e-shopu: 28618 e-shop systém banan.cz